2013. szeptember 20., péntek

Hétfőn vérvétel

mivel ma megjött. Elvileg a 3. napon kellene megejteni az LH-t, ösztradiolt, de tökéletes lesz hétfőn is. :) Biztos ami biztos, hogy a mosolygós pofa megmaradjon, felhívtam a Kaálit a megerősítésért. Hétfőn várnak, a Suprefact tovább megy úgy mint eddig, csak a hétfőit ne adjam be, mert akkor valószínű változik az adag.
Amúgy én hülye csináltam egy terhességi tesztet - hátha, "milyenjólenne" - erre még a várakozási idő alatt megjött. Vagyis 10 perccel azután, hogy megcsináltam. Na ez a szánalmas.... Ezt azért kevesen tudják überelni.
Egyébiránt már jobban vagyok egy fokkal, de csak egy fokkal. De lesz ez még jobb is. Nagyon jól esett, hogy írtatok Nekem,  és jól esik az, hogy ha nem is minden posztomhoz van hozzászólás, de amikor "mélyre ereszkedem" akkor ott vagytok és támogattok. Köszönöm Nektek! Szeretés van!!

3 megjegyzés:

  1. Akarsz szánalmasabbat, nesze szánalmasabb: én egyszer úgy teszteltem, hogy már véreztem is közben. Gondolom nem kérdés, hogy übereltem-e... :)

    VálaszTörlés
  2. :) hát ezt tényleg nem lehet ! :) köszönöm :):)

    VálaszTörlés
  3. Nekunk a leallitasi ciklusnak az elejetol vedekezni kell.... es megis eszembe jutott hogy hatha most sikerult :D ugyhogy nyugi nem ez nem melyreereszkedes ;)

    VálaszTörlés