2013. szeptember 12., csütörtök

Ó hogy az a......!!!!!!! :'( :'( :'( :'(

Ma felöltöttem a szép őszi kötött ruhácskámat, harisnyával, cipőcskével. A harisnya full új volt, ellenben mire a metróhoz értem elszakadt. Ott a metróaluljáróban több pici árus van, így az egyikbe bementem és vettem két doboz új harisnyát. Majd láttam,  hogy van próbafülkéjük, így bekéretőztem, hogy had vehessem át.
Szóval levettem a szakadtat és venném fel az újat...Aztán....hoppá a jegygyűrűm!! Ugye a karikagyűrű nem akad be semmibe, de az én kis jegyes gyönyörűm olyan kis kiállós...Olyan hagyományos. Gyorsan lekaptam, rátettem egy dobozra, nehogy elszakadjon a kétszáz forintos harisnya ?! majd miután felvettem a harisnyát, hallottam, hogy jön a metró és mivel késésben voltam kiszaladtam. A gyűrűt meg otthagytam!!!!!! :'( :'( :'( :'( És mikor vettem észre? Na mikor? Hát kábé 20 perce. A metrómegálló boltjainak nincs telefonszáma, még a bkv-s irodáét se találom csak a központit, no meghát ilyenkor ki van a boltban? Holnap nagyon sok dolgom lett volna itthon, de reggel azonnal beutazom hátha. Pisinek nem mondtam... Haragudna. Elég hogy én haragszom magamra. Én idióta : :'( :'( :'( :'(

2 megjegyzés:

  1. :(
    Ez most akkor az eljegyzési, nem a karika? Mert az még tán a jobbik eset. Nagyon drukkolok, hogy meglegyen, tudod én is egyszer kidobtam az ablakon, tudom milyen érzés, szorítok ezerrel!

    VálaszTörlés
  2. az eljegyzési...
    Jézus! Az ablakon!! :)
    Pisti sose említi a gyűrűket, soha se nézi a kezem, de tegnap este - már lefekvéshez készülődve - mondta hogy vegyem le a gyűrűcskéket, ne aludjak abba..... :( én meg kétszer csörrentettem a karikagyűrűvel... Szemét vagyok.
    Ma gyorsan elvégzem a dolgom és rohanok be legkésőbb kilenc körül a boltba.

    VálaszTörlés