2013. október 6., vasárnap

11 :)

Fél 9-re értünk be a Kaáliba. 3/4 9 kor jött Krizsa doki <3 és bementünk a szobájába megbeszélni, hogy mikor végzünk, hol várjon meg a Pisti stb, majd felkísért a műtőkhöz.
 
Nekem nagyon furi volt - mivel nem tudtam - hogy Pisti nem jön fel velem, hanem lenn megvár, no meg az is, hogy semmit, de semmit nem kell vinni a műtéthez. Vagyis papucsot, hálóinget, betétet, kaját, innivalót, mindent adnak.
Szerencsére eddig sem voltam az az utazótáskás fazon aki egy hálóing végett is azt veszi elő - szóval csak a táskámban lapult, így nagyon nem éreztem hülyén magam. Választottam kisvirágos hálóinget, felöltöztem és már mehettem is a műtőbe.
 
Szeretem a narkózist. Ezt most elég meredek így kijelenteni, de tényleg nagyon szeretem. Amikor érzi az ember, hogy kezd szétáradni a testében az altató, húúh az tök jó. Hoppá, lehet hogy függő lettem :) Azért remélem nem lesz több procedúra, csak mondjuk mikor a többedik tesókért megyünk :)
Kicsit beszélgettem amíg el nem aludtam, lehet ezért nem is tűnt fel, hogy beadták a szert, csak picit később kérdeztem, hogy jééé ez már bennem lehet? :) A többire nem emlékszerm.
 
A következő hogy kitolnak a műtő elé. /Ez is furi, de pozitív: nem szarakodnak azzal, hogy altatás után 4 óra múlva lehet csak hazamenni./ Én kérem szépen 9.05 kor voltam a műtőben, 9.20 kor kinn az ágyon, és 9.45-50 tájt meg kiültem a kényelmes fotelbe. 10.15 kor mentem öltözni, 10.35 kor pedig már az autóban ültünk.
Az altatás után rögtön magamnál voltam, nem beszéltem hülyeségeket, nem röhögcséltem magamban mint szoktam. Rögtön jött a nővér - mivel Kedvencdoktorom még punkciózott egyet - és mondta, hogy 11 lett!!!!! :) :) Hát mondjuk erre nem számítottam! :) Mondjuk hatra, de erre :) :)
Majd rögtön azután, ahogy megvolt a másik lány leszívása, kijött a doki, megsimogatott, és a tőle megszokottan: "11 lett. Imádom magát!!!Annyira ügyes volt!" És meg is ölelt!
Majd még egyszer visszatért, de már csak elköszönni, én is épp már öltözni készültem. Megsimizett és integetett. Mondta, hogy bármi van, hívjuk nyugodtan. Annyira imádom ezt az orvost!!!!!
 
Nagy valószínűséggel péntek délután lesz a beültetés, amire jön Pisti is :) De még a részletek holnap kiderülnek. A petefészkeim megdícsértem, a méhemet megszeretgettem ééés sok energiát küldünk a sejtecskéknek, hogy minden a lehető legnagyobb rendben legyen.

12 megjegyzés:

  1. Martina, szuper!!!! Az energiák tőlem is áradnak :)))).

    VálaszTörlés
  2. Jajj de orulok neked :) ugy latszik a 11 a meno mostanaban :D Nekem is eloszor 11-et mondtak aztan 12-t, de szerintem abbol 11 volt ami jo volt :) Irj holnap mit mondanak ;) ++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  3. Örülök én is neked és megy a drukk továbbra is !!! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! Annyira kedvesek vagytok! Holnap mindenképp beszámolok!

    VálaszTörlés
  5. Örülök neked, Martina! :) A 11-es nagyon jó szám, nekem is annyi volt a héten. :D Drukkolok továbbra is! :)
    Egy zugolvasód

    VálaszTörlés
  6. Hát ez gyönyörűséges Martina!!!!
    Drukkolok nagyon a mai szuper hírekért!
    Ügyes voltál nagyon!
    <3

    VálaszTörlés