2013. október 17., csütörtök

Hiába tartom magam távol,

tegnap elöntött a szomorúság. Nem is tudom miért. Aztán most meg elszégyeltem magam, hogy hát milyen anyakezdemény vagyok én, aki csak 4 napig hisz a kicsinyeiben...Ma csináltam egy tesztet ET+6 nap. Természetesen csutkára negatív. Tudom hogy nem kellett volna még... Hülye vagyok. :(

Ma barátnőzni megyek, holnap Pisti anyukájának a nyugdíjasbuliján kell segédlkeznem-igen neki van ilyen is :). Szóval elleszek, de szombaton a Pisti elutazik és csak vasárnap estére jön haza... Hááát ez kemény lesz.
El nem tudjátok képzelni, hogy félek az újabb csalódástól...

9 megjegyzés:

  1. Szia! Fel a fejjel, nagyon drukkolok! Ez a két hét az egyik legnehezebb rész... Megkérdezhetem, hogyhogy 3 embriót kaptál?
    egy érted szorító, már ikres zugolvasód

    VálaszTörlés
  2. Szia! azért 3 mert már ez a negyedik beültim, valamint csak ők voltak 3an blasztók az 5. napon.Így Krizsa doki rábólintott...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Totálisan megértelek, én is mindig ilyen hullámzó voltam. Az egyik nap pozitívitás ezerrel, a következőn meg a béka feneke alatt az egész. Most csak az alapfeszültség, hogy holnap mennyi petesejtem lesz a 4 tüszőmben :)
    Na de fel a fejjel, hinni kell!!! Sokan vagyunk, akik drukkolunk Nektek!!

    VálaszTörlés
  4. Mindegyikünk megéli az ilyen mélységeket ilyenkor, ez természetes most nálad is Tina :) Szurkolunk, továbbra is!!!

    VálaszTörlés
  5. Friss még az élmény, hogy mennyire rossz is tud ez lenni. Nekem a 7. naptól gurult el a gyógyszerem teljesen, és a 9. napon ki is borultam rendesen. Én nálad is reménykedek egy pozitív lecsengésben a 10. nap táján. ;-) Menjünk már együtt majd szülni júniusban!!! Olyan jó lenne!
    Ölel: ETAMA

    VálaszTörlés
  6. Látod, Te is tudod h korai volt a teszt, mégis stresszeled magad ezzel. Ejnye-bejnye!!!!
    De amúgy szerencsére normálisan működsz, mind így éreztünk. Pár nap és ott lesz az a csíkocska!
    Drukkolok tovább! :)

    VálaszTörlés
  7. De, sajnos el tudom kepzelni. Nem hibaztatlak a tesztert, nekem is voltak ilyen kirohanasaim. Ha pozitiv akkor jo, ha nem akkor amugy is korai volt. Ennyi. Olyan csendben voltal, hogy teljesen ledobbentem, hogy eltelt hat nap. Probalj meg programokat szervezni meg. Mozi, barmi. Megy az ido az utazassal is. stb :) Veled vagyok!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Tina,
    Baromi nehéz, ez igaz...
    De Veletek vagyunk, ugye, tudod? Drukkolunk!
    Ölelés :)

    VálaszTörlés
  9. Jajj lányok! Olyan aranyosak vagytok! Most már kicsit jobb! Komolyan, baromi nagy erőt adnak az írásaitok!!! Ma barátnőztem. Nagyon jó volt! Hülyeségekkel csaptuk agyon az időt!!!!
    A mai napi teszt nagyon korán volt, de jó tanulópénz. Nem tesztelek többet... Hétfőn megyek reggel a kaáliba és délután kiderül úgyis. Addig pedig hiszek bennük, magamban!!

    VálaszTörlés