2013. október 20., vasárnap

Kivizsgálások...

Mivel ez volt a negyedik beültetés és ha holnap esetleg negatív eredményt kapok, akkor nem tudom mit várhatok a többitől, mi mást tehetnék még hozzá. Asszem az én problémám túlmutat azon, hogy van-e IR, meg Leiden, meg gluténérzékenység rendbe van e a lelkem és hasonlók...

Felhívtam a Kaálit, 2014 január 8-ra kaptam időpontot konzultációra. Pff. még a naptárba sem tudom beírni....
Természetesen minden, de minden leletem lejárt a rákszűrést kivéve, így amiket újracsináltatok:
- hepaC, HIV, HBsag,
- myco- és ureaplasma
- clamydia IgG, IgM, Iga
- helycobacter pylory
- laktóz intolerancia
- IR
- kenet
- D vitamin
- mamma szűrés
 
Prothrombin, leiden, homocisztein, glutén, meddőségi immun panel, TORCH volt korábban is, ezekből nem tudom mit érdemes megcsináltatni, mi az ami az év folyamán változhat. Ötletek? Illetve most volt lapar júliusban. Akkor megint feküdjek fel az asztalra, vagy legyen egy HSG? Komolyan mondom csori méhem csak szapulják meg piszkálják állandóan, eredmény meg nulla.
 
Ja igen. Ha eredmény nincs is, tény az van számomra. Nekem nem ágyazódik be az embrió... A fenti vizsgálatok aztán baromira nem tudják kideríteni hogy miért nem - mivel az IR jó volt, a D jó volt, nincs glutén meg laktóz érzékenységem... Szóval, ha megint csak ezek lesznek meg, úgy érzem adunk a szarnak egy pofont....
 
Ezért tegnap és ma kicsit utánanéztem az alloimmun/autoimmun problémáknak és a lehetőségeknek. Kissé elkeserítő a helyzet. Mihelyt átnézem amit szeretnék e témában, összefoglalom és közzéteszem.
 
Mára ennyi! Azért tudom, a reményhal meg hasonlók... :(

10 megjegyzés:

  1. Tina! A laktoz egy ev alatt nem igen valtozik. Persze, ha kerik, akkor nincs mit tenni. Az veralvadasi dolgok nem valtoznak az eletunk soran. Ha neztek egy alap immun panelt, ANA, ANCA, RF, anti-foszfolipid, anti- kardiolipin, lupus xy... ezek se valtoznak. Majd kesobb meg irok.

    VálaszTörlés
  2. Lapar vagy HSG sem kell új - legalábbis tudtommal mindenhol elfogadnak egy éven belülit; ha mindenképp ragaszkodnak hozzá (vagy te szeretnél), akkor is inkább legyen HyCoSy, egyszerűbb és kevésé megterhelő a szervezetnek; ugyan valamivel kevesebb infót ad a belső állapotokról, de téged már úgyis megnéztek alaposan, igazából csak az átjárhatóságot kellene már ellenőrizni. Mammográfia helyett is mell-ultrahangot csináltass szerintem, fizetős ugyan, de nem drága, és annyit megér, hogy ne sugarazgassanak fölöslegesen...

    VálaszTörlés
  3. Eszter köszi! Majd még gyere! Igen ez volt az alap ANA ELISA és társai .... Est! Igazából az van hogy a bal petevezető teljesen zárt és műtéttel sem tudták oldani, a jobb átjárható.... szóval nem szeretném kłnoztatni magam feleslegesen... Ja a mamma szűréshez nem írtam oda hogy uhus. Mammográfiára én a korom miatt nem is mehetnék. csak meg uhuznak :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem semmit nem kért újra Krizsa. Tavaly nyáron csináltattuk a nagy kivizsgálàst, laktóz, glutén, immunológia, stb. És májusban csak egy EKG-t és egyvérképet kért. Semmi egyebet. És miután a májusi sem sikerült, akkor mondta, hogy ezzel már ő sem tud mit kezdeni. :( egyszerűen minden lelet jó, és mégsem... Szóval én már csak a csodában bízhatok, mert én is és a doki is megtett mindent. Remélem Neked 3 számjegyű hcg-d lesz holnap!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. A mi eredményeink is 2012 júliusiak...De ha oda jutunk hogy 2014 tavaszán mondjuk lesz lombik akkor már majdnem két évesek a leletek. Bár gondolom tudok vele még január előtt beszélni.
    Nem tudom mi lesz holnap :(

    VálaszTörlés
  6. Á, én erre nem is reagálok. Nem fognak kelleni új vizsgálatok most még 2-3 évig, majd csak amikor szeretnétek tesót!!!
    Ejnye Martina, tessék hinni, én hiszek bennetek!!!

    VálaszTörlés
  7. Aranyosak vagytok mind! Ma jól kisírtuk magunkat mert nem ment be a fraxiparin + hatalmas gumó lett a bal felemen, így a Prontogestet csak jobb oldalra tudjuk adni és hiába szívta vissza, annyira vérzett hogy a bugyim is véres lett mert két törlőlapocska fullra... itt jött ki a feszültség

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon drukkolok Neked!! Sikerulnie kell ám . Olellek puszi <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon várlak az eredménnyel!

    VálaszTörlés