2013. október 9., szerda

A nap híre!

Most beszéltem az Intézettel. A kicsinyeink mind a 8-an megvannak és hála Istenkének rendületlenül :) fejlődnek. Pénteken beülti, az hogy mikor, majd csütörtök déltájt kiderül, mert akkor kell újra hívnom őket.
Jeleztem, hogy ha megoldható, akkor duán fél háromra mennénk, mert akkor Pisti is tud velem jönni. Mindez azért is lenne fontos, mert itt a beültetésre bejöhet a leendő apuka, így ő is részese lehet mindennek :) Ez olyan jó lenne! Anno a budaiban csak megnézni engedték az embriókat, a beültire már nem jöhetett velem...
De egyúttal azt is mondtam, hogy ha a kisnyünyütök úgy igénylik, benn leszek akár hajnal 6-kor is. :)

12 megjegyzés:

  1. :)
    arról született döntés, hogy hányat fognak beültetni? :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás! Igazán talpraesett kis nyünyüteitek vannak! :):)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) köszönöm köszönöm!!! Még arról nem beszéltünk hogy hányat kapok vissza. Én hármat szeretnék. Úgy érzem 4. beültinél megértem már erre...

    VálaszTörlés
  4. :) de jó!!!!!!! örülök nagyon!

    VálaszTörlés
  5. Kis rábeszélésre vissza fognal adni 3-at :-):-) Eddig minden szuper Martina, így is lesz végig :-):-)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mégegyszer lányok! Olyan jó hogy vagytok!!

    VálaszTörlés
  7. De jó Martina ezek nagyon szép eredmények!!

    VálaszTörlés
  8. De jó,továbbra is megy a drukk a kismaminak!
    Ez most tutira be fog jönni.

    VálaszTörlés
  9. így még nem hívtak :) legalábbis nem emlékszem. Köszi :)

    VálaszTörlés