2013. október 31., csütörtök

ET+20, még 7 nap

az ultrahangig.
Ha a mensitől számoljuk, akkor 6+6 leszek, ha viszont azt, hogy a punkció nem a 14. hanem a 17. napon volt, akkor 6+3, szóval remélem, hogy minden a legnagyobb rendben lesz, és nem megyünk korán.
Jajj miket beszélek, hogy a fenébe mennénk túl korán, mikor már ma is mennék... :)
 
Ma ellőttem az utolsó-utolsó tesztet ami a házban itthon fellelhető volt. Szerintem szép. És az a durva, hogy bár a 14. napi is szép csík, de nem jött ki rögtön csak kb. 3 perc után, az előtte készítettek pedig főleg... De ez! Rögtön miután felért odáig a cucc! És már akkor elkezdett sötétedni amikor még csak épp elérte a szint a kontroll csíkot :) :) Tisztára beizgultunk a Pistivel hajnali fél 6 kor :) vissza sem aludtunk :) :)



 
Már szurkálás nincs, ellenben ha hirtelen felállok - nem mindig - olyan durva megjövős érzés kap el hogy csak na. Már nem az "átrendeződős" érzés, hanem fáj. De kb. tart 15 másodpercig, majd elmúlik. Aztán van az a fájdalom, hogy egyöntetűen fáj tartósan, ez is mensisen, plusz az egész alhas feszít! Ilyen volt például tegnap is, mikor is muszáj volt egy kicsit rendbekapnom a házat, meg még átültettem 3 virágot.
A mell továbbra sem feszül, se nem fáj, egyedül a bimbók érzékenyek. Na az megmaradt. Hol jobban, hol kevésbé.
Szerintem ezek jók! :) Émelygés nincs, közepes aktivitással étkezem. Most épp tejeskávézom, és haragszom a Pistire amiért nem süt  Nekem hagymás tojást... /viszont a tejeskávét ő készítette :)/
 
És akkor amit mindenképp még lejegyezni kívánok:
 
HAJRÁ ENYÉMKISBABÁM!
  
HAJRÁ ANETTAIKERKISBABÁI!
 
HAJRÁ ANIKÓINSZEMESKISBABÁJA!
 
HAJRÁ MURÁNYIRENIÉSBÓDISBARBIKISBABÁI!
 
HAJRÁ ESZTERAKIHÁTHABABÁS!
 
és HAJRÁ NATASABABA  - aki a barátnőm kisbabája, szép születést Neked!

ők most azok, akikért nagyon kell szorítani!!

/és nem vagyok diszgráfiás, csak több helyen láttam, hogy szokták volt bizonyos szavakat összevonogatni a blogokban! Nekem meg ez tetszik!/
 

15 megjegyzés:

  1. Egyetértek, nagyon nehéz a várakozás UH-tól UH-ig. De a tesztet látva semmi ok izgalomra, gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csudiszép a teszted! :)
    Ölellek

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! És mondom! Abban a pillanatban kijött a csík!!!! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de cuki vagy, Tina! Holnapra megjon ez mar tuti, de mar megszoktam :DDD

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szorítok, de úgyis minden szuper lesz, és talán már hallhatod a szívecskéjét is dobogni :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm. Már nagyon izgulok!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Itt egy régi ismerős valahonnan a virtuális világból! El sem tudom mondani, mennyire örülök Nektek!!!! Hajrá, hajrá, hajrá! Már nagyon megérdemeltétek a kisnagy Csodátokat! Piros ;)

    VálaszTörlés
  8. Jajj :) hát én meg megismerlek!!!! :) :) :) :) Üdvözöllek itt Nálam!! Köszönjük szépen! Bár még a nagy para a szívpulzálás körül megvan rendesen!!

    VálaszTörlés
  9. Gratulalok a pozitiv teszthez! Nekem Juliusban volt asz elso lombikom es mar 17 hetesek vagyunk! Terhesseg elott azt hittem, meg fogok orulni az elso ultrahangig. De nem igy lett, nyugodt voltam, mert ereztem, tudtam, minden rendben van! Ne panikolj feleslegesen, baboca jol van:-) csak pihenj es orulj! Sok sok jo kivansagot kuldok! Vigyazzatok magatokra! B

    VálaszTörlés
  10. Holnap lesz a nagy nap, már nagyon izgulok értetek! :)
    Hányra mész?

    VálaszTörlés
  11. Köszi Csincsi! Hát nagyjából dél körül érünk oda...

    VálaszTörlés
  12. Mindennap nézem, írtál-e valamit...holnap a nagy nap! Várom a beszámolót!
    Ölellek

    VálaszTörlés