2013. október 7., hétfő

Van abban valami,

hogy tényleg sok folyadékot kell inni a hiperstimuláció elkerülése érdekében...
 
Az OHSS (Ovarialis hiperstimulációs szindróma) amikor túl sok tüsző érik egyszerre, alhasi fájdalmat, puffadást, émelygést és néha nehézlégzést okozva. Szélsőséges esetben kórházi kezelésre is szükség lehet,  pl. infúzióra, vagy ha többletfolyadék keletkezik, hogy le kell csapolni... brrr..
 
Ennek elerülésére mondják, hogy rengeteg folyadékot meg fehérjét szükséges magunkhoz venni.
 
Krizsa doki azt mondta:
"Igyon, igyon, sőt ha még ovitrelle-t is akar akkor még többet igyon, és ha már úgy érzi eleget ivott, akkor még igyon..." :)

A punkció napján elfogyasztottam 30 g fehérjét tartalmazó port, valamint 7!!!!!! liter vizet + a tea és a sóoldat a beavatkozás után + a vasárnapi húsleves :). Ma a hasam lapos, nincs feszítő érzés, nincs semmi kellemetlen, már fájdalom sincs... Szóval aki előtte áll: tényleg nyomassa a vizet!
 
Jó persze, aki napi fél litert alapjáraton se tud meginni kínlódás nélkül, az nem fog ennyit. Nekem jó az ivókám alapból is.
Ma már 3 liternér járok /délelőtt fél 10/

2 megjegyzés:

  1. Anyám... hét liter víztől konkrétan meghalnék.

    VálaszTörlés
  2. én szerintem már olyat pisiltem amit már vasalóba is lehet tenni. Igazi desztvizet :)

    VálaszTörlés