2013. október 22., kedd

Életem elsői ET+10, ET+11

Ez év márciusban fej-fej mellett haladtunk a lombikban egy lánnyal. Mondjuk már nem lány, de én mindenkit lánynak hívok. Azt nem tudnám mondani hogy asszony... Mindegy is. Váltottunk üziket. Szurkoltunk egymásnak. Konkrétan 4 nappal előttem tudta meg hogy babát vár, én meg négy napra rá, hogy a harmadik beülti eredménye a 0ás hcg :(
Ő most, október 21-én hozta világra a babáját, aznap, amikor én a negyedik beülti eredményét megtudtam. Furcsa.
Visszaolvastam most a naplóját. A hcg-je ET+9en 57 volt.... :) Több mint furcsa!
 
Sikerül Nekünk is!!!!
Szóval, hiszek, bízok, remélek és minden!!!!!!!
 
 
A tegnapi teszt:
 
 
És a mai:

A felső netes 10es teszt, az alsó gyógyszertári 20-as. Szóval még vagy kettőt veszek a 20asból. :) A 10esnél mondjuk rögtön látszott a második csík, viszont maradt is ilyen halvány. A 20-nál meg kb 2-3 perc kellett...
  
Tudom, mondtátok, hogy ne idegesítsem magam a teszteléssel de ezek életem első pozitív tesztjei! Enyémek!
 


19 megjegyzés:

  1. :) olyan jó ezt olvasni!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. mármint ha a lányra gondolsz :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda egybeesesek, nagyon furi ;)
    Jeeee, micsoda tesztek. Bakker ezek a netesek.... no comment. Az igaz, hogy jo sokat sporoltam rajtuk az elmult evekben es ugysem kellett semmit mutatniuk, igy multkor vettem akciosan ket clearblue digitalisat, de azokat a biztosra tartogatom.

    VálaszTörlés
  4. Tina, ezek a kis zebrák bizony szemmel jól láthatóak! :) Nincsenek véletlenek :)

    VálaszTörlés
  5. De szépek! S tényleg nem semmi ez az egybeesés!... :)

    VálaszTörlés
  6. :D szépséges 2 csíkok :) veszem a mintát :P jajj úgy orulok neked, vigyorgok itt :D

    VálaszTörlés
  7. Jajjj de szépek :))) azt hiszem nézegetem,őket egy darabig :P

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű fényképek..én is nézegetném már a sajátomat.. :D
    Gratulálok ismét és még annyiszor.. :D

    VálaszTörlés
  9. Martina, nincs mit tenni, ezek kétcsíkosak :-) :-) És GYÖNYÖRŰSÉGESEK :-)

    VálaszTörlés
  10. :))))))))))) én is nézegetem őket. És a gyógyszertárban gratulált a néni!! :) :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj nagyon remélem Audrey!! Nem lehet másképp!!

    VálaszTörlés
  12. Mondtam, hogy az oktober 11-es transzfer nyero!!!! Jovo ilyenkor te is paras szemmel fogsz emlekezni az elso pozitiv tesztre, mikozben a kisfiad /kislanyod szopizik :-))))

    VálaszTörlés