2013. október 22., kedd

ET+12 HCG: 102 :) :)

Ugyanis nem bírtam magammal és ma visszamentem a Kaáliba...

Szóval mostmár tényleg a világba kiáltanám, hogy megannyi sikertelen hónap és évek után mi is Kisbabát várunk! :) :) !
 
Ahogy Pisti mondja: a Nyünyüt terhes!!
Persze azért csak óvatosan! DE! Minden jó lesz! Miért is lenne másképp!!!!!!
Mindenkinek köszönöm a sok jó szót, a támogatást, amiket itt, a facen, üziben, és emailben kaptam :) <3
 Még mindig alig hiszem el!! :) :)
 
Ja és a mai tesztjeim halványabbak mint a tegnapi... Szóval ennyit a tesztekről. Csak arra volt jó hogy sokkot kapjak amíg várakozom az eredményre. 
Cuki volt Krizsa doki! :) Bicóval jött dolgozni :) és bicósruhában volt ! Jól megölelgetett, és azt mondta több tesztet ne csináljak :) És november 7-én vár ultrahangra minket !! :) :)

+ kérdeztem hogy nem-e gond, hogy nem 114 az érték - az a teljes duplázódás - azt mondta, hogy egyáltalán nem, maximum fiú lesz :) :)

Nem tudom miért így dátumoz, mert 23-án voltam...

18 megjegyzés:

  1. Tesztek 3-4 naponként látványosak, amúgy tényleg csak arra jók, hogy stresszelődjön az ember. :)
    A HCG meg mindennél többet mond. Úúúúúgy örülök Neked! :):) Még a férjnek is meséltem, hogy végre végre Te is!!! :)
    <3

    VálaszTörlés
  2. :))))))))
    Jó fej lehetett az angyal doki! :)
    Mondtam én, hogy szeret Téged! :)

    VálaszTörlés
  3. <3 <3 köszi lányok!!!!! Cukorborsó királyfi a Krizsa!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szépen duplázódik (benne van az 5 % mérési hibában) ! Minden rendben lesz. Ahogy látom ebben a körben lassan összejön egy focicsapat:)))

    VálaszTörlés
  5. Megerősített a sikeretek abban, hogy váltanunk kell,bjelentkeztünk a sztárdokihoz mi is :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!
    Popi!!! Igen! Igen! Igen!

    VálaszTörlés
  7. Gratula :) sok sok pihi és minden rendben lesz

    VálaszTörlés
  8. Így ismeretlenül is gratula <3

    VálaszTörlés
  9. szia!
    jaj de jó!!!:)Szívből gratulálok Nektek!!!!!

    VálaszTörlés