2013. október 21., hétfő

ET+10 vérvétel a hasam tök lapos, a melleimről szót se ejtsünk...

Reggel megvolt a vv. Nemrég hívtam a Kaálit az eredményért. A vérvételkor a lelkemre kötötték, hogy Krizsa dokit hívjam az eredményért...
Hívom. Izgulok. Kicsöng. A torkomban dobog a szívem. Felveszik és elmondom mit szeretnék. Kis türelmet kérnek. Izgulok.
Kicsöng a dokinál. Érzem, hogy nem tudom tovább tartani a telefont, folyamatosan az dörömböl a fejemben, hogy ez hihetetlen, megint itt állunk a boldogság kapujában és ez is egy "hát sajnálommal" szertefoszlik.
Felveszi a doki:
" Jónapot kívánok Martina. Ki volt már az, aki azt mondta, hogy engem hívjon?"
" Hát aki levette a vért...."
" No, hát akkor gratulálok Martina! Terhes!"
Abban a pillantaban ugrik egyet a szívem, csak most másképp, mint a negatívok esetében. Sírok. Megkérdem, hogy biztos az enyém? :) + még az ótejóégtényleg, húdejó, ótejóég, óistenem, köszönöm, nagyon köszönjük még elhagyja a szám... Krizsa doki is örül, én meg bőgök.
A hcg 57. De azt mondta a doki, hogy tuti minden, mert a progreszteron 197 :) Azért nézetek még hcg-t mondjuk csütörtökön, vagy nem is tudom. Csak hogy biztos nőtt-e. Remélem minden ok lesz. Mert tényleg nulla tünetem van! Tényleg!!
Az én kicsinyem tuti egyedül van! De velem van!!
Ja és annyira elterveztem már ezt a nagy pillanatot a Pistivel! Az eredmény: bőgve, hisztizve hívtam fel. Ő meg kihangosított és gurgulázott....
 

36 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!
    Méghozzá jó hangosan :) hadd hallja meg a világ!
    Heni

    VálaszTörlés
  2. :)))) annyira jó!!! Itt is gratulaaaaaa!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!!!!!!!! De jó!!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. ÓIstenem!!! Könnybe lábadt a szemem!
    Szívből, őszintén, kiabálva, nagyon örülve GRATULÁLOK!!!!!!!!!!!
    :):):)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon szépen köszönöm! De azért még szoríccsatok továbbra is !!!! Kérlek!!! :) :)

    VálaszTörlés
  6. Jajjjjjj nagyon nagyon orulok neked :D Gratulálok, ordítva :D novesztgesd csak a kicsikédet minden rendben lesz :) <3

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Martina! Végig olvastam a blogodat, mi is májusban esküdtünk, csak egy héttel előttetek 11-én. Nálunk a baba projekt még nem téma, de mivel mindketten idősebbek vagyunk, így gondolom mi is lombikozni fogunk majd. Örülök, hogy sikerült ennyi megpróbáltatás után. Üdvözlettel Judit

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon szépen köszönöm lányok! :)

    VálaszTörlés
  9. :)))))))) Ezt akartam meg kerdezni, hogy Pisti?! Ja, az eltervezes egy dolog :D De joooooooo!

    VálaszTörlés
  10. Nemsokára hazaér! Örül nagyon! Ja és hangoztatja: Én megmondtam, tudtam én

    VálaszTörlés
  11. zugolvasod vagyok, konnyezve GRATULALOK! :-) es tovabbi problemamentes nyugis babavarast kivanok :-)
    Jucka

    VálaszTörlés
  12. Jaj, de jó! Már reggel eszembe jutottál...
    Ölellek

    VálaszTörlés
  13. Jaj, nagyon örülök neked Martina!!!!!! Esküszöm, könnybe lábadt a szemem, annyira.........
    Nagyon vigyázz magadra-Magatokra!!!!!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  14. Kurva hangosan gratulálok!!! :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm! Réka, ezek szerint elolvastad az ezirányú bejegyzésemet :)

    VálaszTörlés
  16. De jó ilyen híreket olvasni, nagyon gratulálok!!! :)

    VálaszTörlés
  17. Szívből gratulálok :) Egy zugolvasó
    (Amúgy a lányom 5 éves és Martinának hívják :)

    VálaszTörlés
  18. Martina, itt is gratula!!! - dobpergés, fanfár, cintányér :)

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annyira szorítottam!!! Évi

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok!!!!!!!!!!!!! A sok-sok szenvedés meghozta az eredményét!!!!! :))))))))

    VálaszTörlés
  21. Itt is küldöm a gratulációimat!Éppen itt volt az ideje hogy veletek is megtörténjen a csoda.

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm lányok! Még mindig nem hiszem el! És ugye nő majd szépen az érték?!!

    VálaszTörlés
  23. De jó, de jó, gratulálok! Nagyon örülök Neked! :)

    VálaszTörlés
  24. Zugolvasó vagyok,de rettenetesen örülök Nektek!:))))

    VálaszTörlés