2013. október 14., hétfő

Prontogest egyedül!!

Este 8 van. Pisti még dolgozik. A tegnapi progi adagomat 18.20 kor adta be. Szóval egy ideje már letelt a 24 óra. Felhívtam, nem tudja mikor ér haza... Hát jó. Felhangosítottam a zenét aztán belevágtam a fenekembe. Nagyon durva, ha elengedem a kezemmel, úgyis stabilan benn marad a fecskendő!! Mint a rajzfilmekben.
Szóval beadtam. Tisza büszke vagyok magamra.
Szombaton azuram elutazik, így gondom volt eddig, hogy a hétvégi adag, hogy és ki által kerül belém. Mostmár legalább ezen sem kell aggódni! :)

P.S: nos ahhoz képest hogy mérséklem az írást... hát mára ez a harmadik bejegyzésem...

9 megjegyzés:

  1. Bazzzzz, le a kalappal! Én nem csináltam volna meg! Bátor vagy Martina! :))))

    VálaszTörlés
  2. Hát muszáj volt csajok! Bár lehet hogy eltaláltam egy ideget, mert elzsibbadt a fél farom egy időre. Most már okés.

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy, menni fog az hétvégén is!!!

    VálaszTörlés
  4. Huh Anyám, kemény Csaj vagy !!!!! :-):-) De nagyon ügyes :-)

    VálaszTörlés
  5. Vagány vagy Tina! Most ne indulj darts versenyen, mert te nyernél :)

    VálaszTörlés
  6. Azta, de kemény vagy, Tina! :) Büszke is lehetsz magadra, ügyes vagy!

    VálaszTörlés