2013. október 8., kedd

Ma mégsem szúrjuk a Prontogestet

Ugye az volt megbeszélve Krizsa dokival, hogy napi 3x2 utro és péntektől megy a Prontogest. Aztán saját szakállamra úgy döntöttem, hogy mától kezdjük már el ezt is adni, had legyen bennem egy jó adag. Amúgy is csak kétnaponta kell, így két adagnyi plusz ide vagy oda nem számít.
Vagyok egy csopiban, ahol Eszter nyomására, inkább felhívtam a dokit, mondja rá ő, hogy igen mehet.
Beszéltünk. Elmondta, hogy elméletben jó ötlet a beültire feltankolni, de inkább csütörtökön lőjjük az elsőt...Hát jó. Búcsúzóul még elmondta, hogy nem kétnaponta, hanem naponta fogjuk adagolni. Hűűűh! Kemény lesz. Eddig Pistit az tartotta lélekben, hogy csak kétnaponta kell "leszúrnia"... Mostmár ő is izgul.

2 megjegyzés:

  1. Martina kitartás. Nem lesz olyan vészes a szuri! Én iszonyat féltem tőle de a végén már magamnak adtam. A Piciért mindent kibírunk!

    VálaszTörlés
  2. én is mindent mindig magamnak adok. De ezt izomba kell a fenékbe...

    VálaszTörlés