2013. október 11., péntek

ET

Azért csak kezdeném a csütörtökkel.
Tegnap kijött minden feszültség! Minden de minden! Egy ideje már gyűjtögettem, és tegnap volt egy kicsinek induló vitánk. Hát nagy lett belőle. De nem is az a lényeg, hanem inkább hogy sírtam. Sokat. De cuki volt a Pisti, elmondta, hogy ez végül is tök jó, mert a feszkó távozott, babák meg csak holnap délutántól költözködnek :)
Végül is igen, ez jó. Most nyugodt vagyok és várom a délutánt. Remélem kibírom a két hetet idegesség nélkül!
 
Szintén tegnapi esemény az első Prontogest!
Az első fiolát leborítottam a konyhapultról, szóval az összetört. Gratulálok magamnak! Aztán a második már jó helyre ment :) Hát úgy adta be az Életem, hogy nem is éreztem! Annyit éreztem amikor pl. a Gonalt beadom! Nagyon ügyes volt! Pikk-pakk benn volt a szer. Viszont mivel annyira ügyesen bement a szuri, nem fájt semmi, és megörültünk egymásnak nem masszíroztuk el rendesen. Vagyis masszíroztuk mi, de akkor még nem tudtuk, hogy az az intenzitás és időtartam nem ér semmit. Most van egy gumóm ami meleg. Igazából ez annyira nem is érdekelne, csak az aggaszt, hogy így felszívódik-e a cucc rendesen. Az utró is kifolyik állandóan. Áhhh!!!
 
És akkor a mai nap.

Bizti ami tuti mi 3/4 2-re már a Kaáliban voltunk. Gyors egyeztetés a dokinkkal majd felmentel átöltözés és nézhettük is az embriókat. Külön öröm, hogy a férjem is részt vehetett, benn volt Velem. :) Olyan volt a ruhában mint egy aneszteziológus :) :)
A beavatkozás nem volt annyira rossz, igazából már hozzászoktam. Picit pihentem, aztán még egy egyeztetés Krizsa doki irodájában majd haza.

És akkor a tények.

A Kaáliban hólyagcsíra állapotban lévő kész kis blasztókat fagyasztanak. Ellenben nekünk a 8 ból most 3 volt ilyen állapotban, de a többiek is fejlődnek elvileg. Tehát szépek csak még szedercsírák.
Szóval a 3 blaszto kicsinyt megkaptam. Utro és Prontogest mindennap, teszt két hét múlva a tesztcsíkkal, vagy ha nem bírok magammal, akkor a 9. nap körül várnak szeretettel.
Mondjuk én mindig vv-re mentem, tehát sztem elmegyek a 10. napon az hétfő lesz.

A másik ami érdekes. A sok-sok víz elfogyasztása után is azt állapította meg Krizsa doki, hogy sok-sok folyadék van a hasüregben - épp ezért nem ad Ovitrelle-t ami  szerettem volna -. És azt mondta hogy ha a puffadás, diszkomfort visszajön a 7-8-9 nap tájt akkor tuti várandós vagyok, ha nem akkor valószínűleg nem.
A furcsa az, hogy egyáltalán nincs rossz közérzet és a hasam lapos és az is volt a leszívás estéjétől... Már amennyire a hájkák engedik :) De magamhoz képest full lapos. Meg sem fordult volna a fejemben a hasüregi víz, ha nem mondja. Pedig elvileg annyira sok van hogy hajajj!!!Úgy látszik a szervezetem baromira jól tolerálja ezt az állapotot. Akkor viszont nem 100% hogy az ominózus napoktól kezdve a "majd szétfeszül a hasam érzés legyen"... bár ez csak az én okfejtésem. Meglátjuk.
Mondjuk így, hogy mondta mire kéne számítani... bár ne mondta volna!  Namind1.

Köszönöm a sok-sok szorítást és Ránk gondolást! Igazán jól esik!!
 

13 megjegyzés:

  1. Ez jó/mármint, hogy távozott a feszkó/, a babóknak nyugodt mamijuk lesz!
    Várom a beszámolód!
    Ölellek

    VálaszTörlés
  2. A gugó elmúlik, biztos hogy fel fog szívódni, csak sok maradt egy helyen. De ne aggódj.
    A Babók jó helyre kerülnek, jó kis fészkük lesz. Anya már megnyugodott szóval hajráá !!

    VálaszTörlés
  3. Ez egy szerencsés nap: ma 1 éve, hogy visszakaptam a kisfiam 8 sejtes állapotban. Most meg itt gőgicsél a szopipárnán. :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó hogy vagytok lányok!
    Gigi! Ezzel nagy löketet adtál!!! Simizd meg a kistalpát a nevemben!!! :) :)

    VálaszTörlés
  5. Martina gondolok Rátok délután!!! Nagyon jó helyre költöznek a Picurkák :) Jó, hogy távozott a sok feszkó.

    VálaszTörlés
  6. Évi! Most már én is úgy gondolom, hogy jó volt kiadni, bár szerintem az egész utca hallotta :)

    VálaszTörlés
  7. Martina! Szorítok neked, nagyon-nagyon!!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm! És Veled mi lett Bea? Sikerült?

    VálaszTörlés
  9. Na én is elkerülöm a szomszédokat, amikor olaszosan temperamentumos a stimu utáni időszak nálunk is :) Drukkolok Tina, nagyon!

    VálaszTörlés
  10. Hát én nem gondolom, hogy feltétlen a sikertelenség jele lenne ha nincsenek túlstimus tüneteid.
    Drukkolok nagyon!!!!!

    VálaszTörlés