2013. október 24., csütörtök

Ami most másképpen volt...

A márciusi, harmadik sikertelen beültetés után intézetet váltottunk. Nagyjából annak volt köszönhető, hogy a 3 beültetést a kérésem ellenére, - a Crinone gélen kívül - progreszteron megtámogatás nélkül csináltunk. Kértem már a másodiknál is, hogy had kaphassak injekciót, valami nagyobb dózist, valamit, de nem kaptam.

- voltam kineziológián, igaz csak májusig - bár szerintem ha rendbe teszik az ember lelkét egyszercsak, akkor az nem romlik el néhány hónap alatt;
- a Kaáliban Krizsa dokihoz kerültem <3 akiben nagyon-nagyon bíztam/BÍZOM
-  még a beavatkozás előtt elküldött laparoszkópiára. Ugyan nem sok mindent talátak, de meg lettem birizgálva;
- kiváltottam a Fraxiparine-t és a stimus szerek - Merional - adásának napjával egyidejűleg elkezdtem szúrni, tehát az első naptól;
- Kirizsa doki tanácsára, még jóval a stimuláció kezdete előtt elhagytam a Mercformint, mert állítólag rontja a petesejtek minőségét, helyette napi egy krómot szedtem. Most várandósan :) már azt sem;
- Pistinek is volt egy kúrája a Ferulant kapszulával, bár az nyár elejéig tartott csupán;
- felírta a Prontogestet, ami a leszívás negyedik napjától megy az utrogestannal együtt minden nap;
- a leszívás előtt elkezdtem folytatni a D vitamin szedést, csak megemeltem az adagom 5000 NE-re, majd leszívás után 4000 NE-re csökkentettem, tegnaptól 2000NE-t szedek;
- szintén még a stimu alatt elkezdtem szedni két féle Schüssler sót /Natrium cloratum, Kálium cloratum/ a só háztartás és a nyálkahártyák karbantartására;
- szintén Krizsa doki tanácsára nyomattam a bort és a pálinkát :) végig; húúh de még mennyire!! :)
- a leszívás után kerültem a laktózt és glutént - amúgy nem vagyok rá érzékeny - és paleolit ebédeket rendeltem, meg azért odafigyeltem a nap többi szakában. Nem állítom, hogy nem léptem át az ajánlott ch adagot, de az legalább nem milka csokival volt... ;
- lecseréltem az édesítőszeremet xilit-re;
- nem iszon szénsavasat, ez nagy szó, mert korábban sokat ittam, helyette az itthoni tisztított vizet;
- kevesebb kávét fogyasztottam;
- ittam stimu alatt a lúgosító teát, bár kb. 20 filter után abbahagytam, mert olyan volt mintha a karácsonyfát innám;
- imádott doktorom a beültetés után egy az egybe megtiltotta a fekvést, tehát csak este feküdtem amikor aludtam, illetve fél-fél órát nap közt, , hogy csökkentsem az utrogestan kifolyását, et+7,8 on még bicikliztem is. Nem kicsit;
- a leszívás után, próbáltam úgy tenni, mintha mi se lenne, mintha szokványos napokat élnénk. Beültetés után pedig főleg. Ehhez nagy segítség volt, hogy nem posztolgattam az állapotomról, és hogy punkció után minden nap fél órát agykontrolloztam és programoztam a pozitív dolgokat, azt hogy várandós vagyok, a beültetés sikerült, utána meg azt, hogy a hcg szépen emelkedik, aztán már mást is :)
/na azért vasárnapra ET+9 re, illetve hétfőre már rendesen elgurult a gyógyszerem :) /

Nem tudom mi segített, mert eddig ezek közül az általam kiötlött praktikák, és szerek közül soha egyiket sem alkalmaztam.

8 megjegyzés:

  1. Szuper praktikák Tina :) nagyon ügyin csináltad!!!!
    A bicikli, szobabicaj volt?

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ritu! Nem az rendes bicikli :)

    VálaszTörlés
  3. Mindegy hogy mi segített a Lényeg a Pocakodban van, és ügyesen csináltad :)

    VálaszTörlés
  4. Próbálom másolni a következő hónapban :))))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Most már azt élem át magamban minden nap :) hogy, a november 7-i ultrahangon látni fogjuk a kicsi szívét dobogni!!

    VálaszTörlés
  6. Dejódejó,látni fogjátok a dobogó szívecskét!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó hogy leírtad a tapasztalataidat,ez sok mindenkinek segíteni fog :)

    VálaszTörlés